torsdag 15 november 2012

ERBJUDANDE!!!!
Bilstolsåkpåse.

 Perfekt för kalla dagar när man ska hämta och lämna på dagis, handla, utföra småärenden m.m.
Slipp klä barnet i bylsiga tjocka kläder utan stoppa bara ner i åkpåsen, knäpp igen och ut i bilen. Väl i bilen är åkpåsen lätt att knäppa upp så barnet inte blir för varmt.

 Beställ innan söndag 18/11 och du får köpa åkpåsen för endast 400 kr plus porto. (betalningen ska vara mig tillhanda innan den 22/11 för att erbjudandet ska gälla)
(ordinarie pris 500 kr plus porto)
 

1 kommentar:

Miiaoo sa...

Skriver här också eftersom det är så kul att få kommentarer på bloggen! ;o)

Det är så fin! Gillar verkligen idén och jag önskar minst 2 ggr per dag att jag hade en liknande, men så är jag samtidigt lite rädd att det inte är lika varmt som en overall så jag får inte tummen ur och fixar en. Kanske nån dag när jag har obegränsat med tid.. (*ironi*)

Hoppas att du får beställningar på denna för den är verkligen fin!